Òsca, l’associacion

Òsca, qu’es aquò?

 

L’associacion Òsca, eretièra de l’associacion Med’Oc31 creada en 1999, es una associacion d’estudiants de l’Universitat Tolosa Joan-Jaurès (UFR Letras, Filosofia e Musica). Recampant subretot d’estudiants de la Seccion d’Occitan, elle doberta a totes, occitanofòn o pas, e regeta tota reivindicacion regionalista, identitària o discriminanta.

A per capitada de defendre lo multiculturalisme. Sa tòca es de promòure, de far descobrir la cultura e la lenga occitana e de permetre a l’occitan d’ocupar una plaça mai importanta dins l’universitat e dins lo mitan estudiant.

La Setmana Occitana es un projècte sostengut dempuèi qualquas annadas per l’associacion Òsca. La tòca es de far veire las accions dels estudiants eissits de diversas formacions de la Seccion Occitan de l’universitat, al dintre de l’universitat, mas tanben dins la vila de Tolosa. A travèrs de partenariats establits amb diversas institucions, l’associacion a per objectiu de prepausar al public d’eveniments variats e atrasents, recordant que lo patrimòni occitan es abans tot inscrich dins aquel territòri que pren d’ara enlà son nom. Desirant que lo malhum occitan local, dejà reconegut, siá present, los estudiants de Òsca esperan contribuir al dinamisme e al desvolopament de la lenga e de la cultura occitana dins l’espaci tolosenc.

 

L’association Òsca, héritière de l’association Med’Oc31 créée en 1999, est une association d’étudiants de l’Université Toulouse – Jean Jaurès (UFR de Lettres, Philosophie et Musique). Regroupant notamment des étudiants de la Section Occitan, elle est ouverte à tous, occitanophone ou non, et rejette toute revendication régionaliste, identitaire ou discriminante.

Elle a pour vocation de défendre le multiculturalisme. Son but est de promouvoir, de faire connaître la culture et la langue occitane et de permettre à l’occitan de tenir une place plus importante au sein de l’université et dans le milieu étudiant.

La « Setmana Occitana » ou « Semaine Occitane » est un projet porté depuis de nombreuses années par l’association étudiante Òsca. Il s’agit de rendre plus visibles les actions des étudiants issus notamment des diverses formations de la Section Occitan de l’université, au sein même de l’université, mais également dans la ville de Toulouse. A travers des partenariats établis avec diverses institutions, l’association a pour objectif de proposer au public des événements variés et attrayants, rappelant que le patrimoine occitan est avant tout inscrit dans ce territoire qui emprunte désormais son nom. Souhaitant que le réseau occitan local, déjà reconnu, soit présent ( notamment l’Ostal d’Occitània, La Topina, l’Estancabra… ), les étudiants de Òsca espèrent contribuer au dynamisme et au développement de la langue et de la culture occitane dans l’espace toulousain.

Publicités